Friday night

Hej!

I fredags blev det utgång, det var inte riktigt planerat men en av mina bästa väninnor hörde av sig och undrade om jag inte skulle bli med, vi träffas alldeles för sällan och kompisen jag skulle ut och äta med hade blivit sjuk så min kväll var tänkt att bestå av Idol och det kändes som att det kunde kvitta.. :)

Så det blev i princip att äta när jag kom hem, byta om och sedan piffa lite och åka. Jag slutade nämligen sent så jag var inte hemma förrän eftet 17 men det gick ju bra i alla fall.

Jag blev så himla nöjd med mitt smink i fredags och mitt hår! :) Tyvärr så blev bilderna riktigt kassa så det blev inga sådana, hade inte riktigt tid till att få till dom bra heller men jag gjorde i alla fall ett försök! :)

Ni får nöja er med sminkningen i ord istället.. :) Jag hade ju redan grundat med Bare study på morgonen och sedan lagt en vit och en guldig skugga från VLD's svarta palett och det satt jättebra och såg fint ut efter alla dom timmarna så jag tänkte att det kunde gott få vara kvar. Det jag gjorde var alltså att jag piffade till ögonskuggorna lite bara, finlir ni vet och sedan tog jag min guldskugga från Loreal, en platinumskugga, och hade på den rörliga delen av ögonlocket. Sedan hade jag på ett par lösfransar från Ardell och svart eyeliner. På med lite mer av ID's foundation och sedan ett rouge från Isadora. Barry M's lipgloss och looken var fixad! Det blev så himla snyggt med lösfransarna och den guldiga looken, jag var urnöjd. Som pricken över I:et hade jag mitt diadem med en rosett på, väldigt sött.. :)



 Nr 111 fick följa med ut på krogen.. :)

Det var för övrigt en mycket trevlig afton och jag kom väl hem runt 2 halv 3.. :)


Kommentarer
Postat av: RM

Lägg gärna upp bilder med lösögonfransarna på. :D

2008-11-24 @ 12:35:50
URL: http://recenseramera.blogg.se/
Postat av: inthemake

Oh det låter kanonfint ;)

2008-11-24 @ 13:15:24
URL: http://inthemake.se
Postat av: Marybeth

RM: Det skulle jag gärna göra om jag inte var så kass på att ta bilder.. :)



Inthemake: Tack, jag gillade det iaf! ;)

2008-11-26 @ 15:40:32
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0