Jag gjorde det igen!

Det var då själva fan faktiskt, nu har jag tappat min nyinköpta IsaDora skugga igen! Detta är alltså nr 2 av Purple haze som åker i backen.. Jag måste skaffa bättre förvaring, den åkte liksom mellan springorna i hyllan, bah.

Nu ger jag upp och inser att det inte är meningen att jag skall ha den där hel. Jag skall köpa små förvaringsburkar och så skall jag ha dom där i istället för det här är ju helt hopplöst! En positiv grej är ju iaf att jag har två stycken trasiga så det blir mycket i burkarna...........


Kommentarer
Postat av: inthemake

Ahh mehh näää, vilken otur du har...:(

2008-11-21 @ 09:31:14
URL: http://inthemake.se
Postat av: Marybeth

Inthemake: Ja :( Man börjar ju tycka att det räcker nu! Jag hoppas paint pot burkarna är hållbara för med min tur är väl den näst på tur, hah..

2008-11-21 @ 11:07:34
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0