Paket!

Idag kom sakerna jag beställde från Satine, snabb leverans!

Det blev ju som sagt en Mirenésse secret weapon super long i black och ett gloss från Barry M.

Skall bli spännande att testa mascaran, hittills gillar jag verkligen testern jag fick av secret weapon så det är ju lovande :)

Glosset från Barry M ser helt underbart ut, rosa med guldskimmer, yey! Ser fram emot att testa, jag vill helst öppna det på en gång och testa men jag försöker att använda mina gloss lite systematiskt, annars blir det att jag har typ 5-6 st samtidigt och hälften blir inte använda.. Apropå det så har jag några recensioner om gloss att pynta ihop!

Nu så skall jag kika på när Paolo Roberto lagar mat, värre kunde man ha det ;)

Just ja, jag har skickat paket också! Det är Maybelline's läppstift i färgen Fuchsia som har fått ett nytt hem, får hoppas att det kommer trivas ;)

Så väntar jag paket, från två stycken underbara människor, woho! Jag gillar paket.. :D

Imorgon tror jag att det blir snö, det vore nåt det, var sjukt kallt när jag var och fyllde på spolarvätska och tankade förut, och halt! Höll på att dra omkull mig.. hah.

Vet ni vad köttbullar heter på italienska förresten? Polpette.. där ser ni vad man lär sig genom att titta på tv, det är grejer det ;D

Kommentarer
Postat av: inthemake

Oj det var verkligen snabbt jobbat, skönt!

2008-11-19 @ 10:50:34
URL: http://inthemake.se
Postat av: Anonym

Inthemake: Ja! Jag blev förvånad faktiskt, kul när man slipper vänta alltför länge.. :D



Ska bara försöka använda upp lite mascaror och läppglans innan jag börjar med dom nya.. det är svårt!

2008-11-19 @ 11:19:19
Postat av: Marybeth

Anonym var ju då jag...

2008-11-19 @ 11:24:23
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0