Lite saker från Satine.se

Idag när jag kom hem väntade ett fint litet paket på mig.. :)



Det var mina saker från Satine som jag beställde sent i fredags kväll (snabb leverans!) efter att ha sett att de hade 20 % på Glo minerals rouge, tack Rocketqueen för tipset!

Jag var även starkt påverkad av Rocketqueens grymma recensioner på Satines hemsida. Ett rouge blev det alltså, det har ju blivit hyllat av många och eftersom jag kör hårt på mineralmakeup nu passade det ju perfekt.

Glo minerals gloBlush i nyansen hibiscus, 196 kr istället för 245 kr.






Sedan kunde jag ju inte låta bli att ta något mer så det blev dessa godingar också:

Barry M Retractable Eyeliner pen, 79 kr.

Efter att ha läst detta av Rocketqueen var jag såld (för länk till fler recensioner se länk ovan):

"Fantastiskt - efter 12 timmar sitter den precis lika bra som när den nyss var påmålad. Även lilla eyelinervingen i yttre ögonvrån är kvar orörd, stort plus. Pennan är uppskruvbar vilket gör det praktiskt eftersom man slipper vässa, nackdelen med det är dock att man inte kan få hur knivskarpa linjer som helst. Jag älskar finishen som Barry M:s penna ger, jag älskar att den sitter kvar så bra och jag älskar den kolsvarta färgen som aldrig skiftar i dassigt grått. Rocketqueen rekommenderar!"



Barry M Glossy Tube Pink Sparkle, 55 kr.

Det här blev jag såld på så fort jag såg skimret på bilden, det ser ju underbart ut! Jag hoppas det smakar och luktar bra, har inte testat ännu.. :)







Det enda smolket i bägaren var att jag tyvärr inte fick min Barry M Retractable Eyeliner, istället fick jag en Barry M Kohl Pencil och den såg väl också bra ut men inte riktigt den jag var ute efter.. jag har mejlat Satine så får vi se vad som händer.. :)


Jag återkommer med lite mer detaljerade inlägg när jag prövat produkterna ett tag!

(bilder och info lånade från Satine)


Uppdatering! 22/10

Idag fick jag mail från Satine.se och de bad om ursäkt att jag fått fel och skall skicka den rätta på posten, så himla rart mejl. Jag gillar Satine! :)


Kommentarer
Postat av: rocketqueen

Yay! Rapportera gärna om produkterna lite sedan! Jag ser fram mot det! Glorouget är så jättepigmenterat så det är också snyggt att ha som ögonskugga tycker jag.

2008-10-21 @ 19:47:10
URL: http://rocketqueens.blogg.se/
Postat av: Marybeth

Rocketqueen: Det skall jag göra, vad kul att du tittade in här.. :) Det ser fint ut så jag ser verkligen fram emot att testa det!

2008-10-21 @ 19:50:49
URL: http://marybeth.blogg.se/
Postat av: Linda

Är så sugen på GloMinerals produkter, snart e dé ju lön, hihi :P

2008-10-21 @ 23:05:07
URL: http://bettieli.blogg.se/
Postat av: Marybeth

Linda: Jag är sjukt sugen på Glominerals Pressed base men den är ju ganska dyr... :/ Får se, kanske kan köpa den till mig själv i födelsedagspresent längre fram ;) Vad är du mest sugen på?

2008-10-22 @ 07:38:20
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0