Heja Kicks - schyssta erbjudanden och nyheter!

I onsdags när jag kom hem efter att ha jobbat över till kl 18 och sedan kört hem fann jag Kicks medlemstidning på köksbordet, den är alltid kul att titta i! Dels för att dom alltid har nice erbjudanden och dels för alla produktnyheter.

Några erbjudanden och nyheter jag är nyfiken på är bl.a. dessa:


Ardell's lösögonfransar 2 par för 99 kr! (ordinarie pris 65 kr/styck)



Kanske att ni vill köpa några av dessa par från Ardell? ;)


Veet har kommit med en ny hårborttagningsprodukt som heter Veet Spray on, precis som det låter är det denna gången  en spray som man sprayar på och sedan väntar i några minuter innan man tar spateln och skrapar bort håren och krämen. Jag gillar sprayer så det här kan jag lätt tänka mig att testa! Finns för både normal och för torr/känslig hy. Kostar just nu 85 kr på Kicks istället för 95 kr.  Kunde inte hitta någon bild på dessa men det kommer väl längre fram, Veet har inte uppdaterat sin sida med dessa ännu.

Sedan var det extrapriser på väldigt många olika mascaror, olika läppglans, Toni&Guy's produkter och Björn Axen's sortiment, bl.a bara!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

O, ardellerbjudandet hade jag missat. Här ska shoppas!

2009-04-24 @ 09:25:05
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com
Postat av: Johanna

Älskar att få Kickstidningen! Själv ska jag nog slå till på en Juicy Tube från Lancôme, 160 kronor istället för 215 och sedan 20 % genom en kupong, det blir inte så illa alls det :)

2009-04-25 @ 11:07:13
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: Emma P

Jaaa, visst var det bra! Jag köpte med fransar, och ett juicy tubes...

2009-04-26 @ 22:12:48
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Marybeth

Kerstin: Så skall det låta! :D



Johanna: Samma här! Alltid gillat den.. :) Hm alla köper juicy tubes.. jag funderade på det men så tyckte jag att det var lite dyrt med 160 spänn för ett gloss, är dom verkligen så bra? O.o Kupongen var inte dum alls!



Emma P: Woho! Vilka fransar köpte du? Här var det lite dåligt utbud så det blev nr 105 x 2.. Juicy tubes du också.. är dom så himla bra alltså? Jag får ju ärligt säga att jag aldrig ens testat ett, alltid varit för snål..

2009-04-27 @ 08:40:33
Postat av: Inthemake

Vilket bra erbjudande..:)

2009-04-27 @ 15:11:59
URL: http://inthemake.se
Postat av: Marybeth

Inthemake: Ja eller hur.. :) Dom har ganska schyssta erbjudanden ibland faktiskt.. När skall jag få se dig i lösfrallor nu då? ;)

2009-04-29 @ 09:41:53
Postat av: Emma P

Utbudet var inte så lysande hos mig heller, blev 110 och 116 för mig. 105 har jag redan, men de är ju egentligen de finaste, iaf bland de jag har sett i Sverige, så det var ju ett bra köp! Jag har faktiskt heller aldrig testat juicy tubes, men tyckte att det var på tiden. Köpte pamplemousse, lite nudefärgat med lite glitter i, och så luktar det fantastiskt av grapefrukt! Är väldigt klistrigt men rätt trevligt faktsikt.

2009-05-03 @ 21:00:32
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Marybeth

Emma P: Det är tråkigt när dom har erbjudanden att dom inte tar hem ordentligt med produkter, blir ju gärna urplockat och det tycker jag suger faktiskt. Man vill ju gärna ha lite att välja på fastän det är extrapris. 110 och 116 är inte dumma.. :) Ja 105 är riktigt fina, jag har dom också sedan tidigare men jag misshandlar nog mina lite lätt så jag får köpa nya.. hah.. :)



Aha, det låter fint och trevligt.. :) Har du hunnit testat det något?

2009-05-11 @ 08:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0