Nytt i spelsamlingen - Singstar Svenska Hits Schlager

Idag blev det ännu ett Singstar spel, Svenska hits Schlager. Jag är inte jättemycket för schlager men ibland kan det vara lite kul, mina kompisar gillar det för mig också tror jag, haha.

Jag börjar ha dom flesta nu.. Tror att det är svenska hits som saknas, ev. något mer till. Singstar Queen och Singstar Abba är på väg hem från Cdon.. hihi. Cdon har ett mycket fördelaktigt erbjudande på Singstar där nu, ett singstar med mikrofoner och ett annat singstar för max 499 kr, spelar alltså ingen roll vad dom kostar innan utan blir alltid som mest 499 kr. Jag vill bara påpeka att Singstar Queen är väl hur coolt som helst, jag gillar Queen! 

Och för att citera dom gällande Singstar spel (och många andra tv-spel): "I want it all!". 


  


Kommentarer
Postat av: purplerain

JAG ÄR SÅ KASS PÅ ATT SJUNGA. Men singstar klarar jag med glans.

2009-04-05 @ 01:17:25
URL: http://www.purplerain.devote.se
Postat av: Marybeth

Jag är också kass och det som är så kul med Singstar, det gör inget om man är kass :D

2009-04-07 @ 13:50:49
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0