Testat: LdB Vitalizing Peeling With Silk for normal skin

Först ut i nya kategorin är en produkt från LdB, jag köpte den här samtidigt som två andra LdB-produkter, detta går att läsa om här.





Jag föll främst för det låga priset vad det gäller den här peelingen, 30 kr är ingen förmögenhet och är den då bra är det ju hur bra som helst.


Så här skriver LdB själva om produkten:

"En effektiv peeling som samtidigt rengör din hud. Vitalizing Peeling innehåller äkta Silke som gör huden mjuk och len samt naturligt Betain som återfuktar. Tar bort döda hudceller för en frisk och vacker hud. Så mild att den kan användas varje dag. Vitalizing Peeling har en blommig och skön doft."


Då ska vi se om deras åsikt överensstämmer med min då.

Effektig peeling som samtidigt rengör din hud? Njaa, effektiv vet jag inte, det är otroligt små peelingpartiklar i som knappt känns och det är väl synd att säga att jag tycker det gör varken till eller från, på den lite känsligare huden är det okej men på ben och så känns det knappt. Den gör dock huden mjuk och ganska len, det får jag hålla med om. Att den är mild så att den kan användas varje dag tvekar jag inte alls på då jag inte tycker det här är en riktigt regelrätt peeling, det är mer som en duschkräm med små partiklar i. Men, och här har ni det bästa av allt med den här produkten, den luktar otroligt gott! Jag kan inte beskriva doften men blommigt kanske stämmer här. Så, som duschkräm med aningens peelingkänsla? Japp, myspys! Som en peeling? Njaae! Och ja, ni måste testa den ändå, främst pga doften, den är ljuvlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0