Nytt i hudvårdsskåpet - ACO Spotless Blemish Treating Moisturiser

För att fira att jag fått ett nytt jobb köpte jag mig "finndödaren" som jag läst så mycket om på senaste tiden och suktat lite efter... :) 69 kr är ett schysst pris tycker jag, är det så att det inte funkar för min hud så har jag inte lagt ut någon förmögenhet. Jag tänkte använda den som punktbehandling på de få orenheter jag ibland får och för att se om den kan göra nåt åt porerna med.







Saxat från ACO's hemsida:


"ACO SPOTLESS Blemish Treating Moisturiser både 1) återfuktar huden och 2) motverkar fet och oren hud.

Den fettfria gelen innehåller salicylsyra som motverkar och förebygger finnar och pormaskar. Gelen innehåller fuktbindande Glycerin och Propylene Glycol och verkar återfuktande utan att täppa till porerna. Appliceras morgon och kväll på problemområden där orenheter brukar uppstå. Oparfymerad.


Viktiga ingredienser
Återfuktande Glycerin
Återfuktande och bakteriehämmande Propylene Glycol
Propplösande och bakteriehämmande salicylsyra


Produktegenskaper
2-in-1: Återfuktar huden och motverkar finnar och pormaskar
Gelen verkar propplösande och bakteriehämmande
Gelen är fettfri"






Låter lovande tycker jag! Jag återkommer med vad jag tycker när jag testat den ett tag..




Kommentarer
Postat av: Lillsnörpa - Grönt, Pyssel och Äpplen

Jag har provat produkten ett tag nu och jag tycker den är bra! Hoppas den blir bra för dig med! Och grattis till nya jobbet :) /Lillsnörpa

2009-12-08 @ 21:54:23
URL: http://lillsnorpa.blogg.se/
Postat av: Kestin

Det ska bli spännande att höra vad du tycker! Hoppas att du gillar den =)

2009-12-09 @ 16:06:56
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com
Postat av: Vifsla

Det låter toppenbra. Min näsa skulle nog behöva den :-)

2009-12-13 @ 13:58:18
URL: http://www.welest.blogspot.com
Postat av: Veronica

Åh, spännande att du ska testa den! Jag har testat hela serien och kan säga att jag gillar den! Prova och säg gärna till vad du tycker om den! :)

2009-12-13 @ 19:04:02
URL: http://daisybeauty.com
Postat av: Karina

Hej. Jag tackar för tipset :) Ska testa det Mvh Karina

2009-12-14 @ 00:12:28
URL: http://eotd.blogg.se/
Postat av: Emma P

Vad tycker du om den nu när du har testat lite? jag har den själv, men hade i början väldiga problem med att den torkade ut. Nu använder jag den dock på betydligt mindre punkter och då funkar dte ganska bra. Fast min egentliga favorit är Juice Beautys Blemish Clearing Serum, men det kan ju vara kul att alternera...

2009-12-16 @ 11:38:35
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Stina

Hej och tack för berömmet :) När det kommer till färgen på din foundation så tror jag det allra enklaste är att beställa 2-3 prover och testa hemma i bra ljus. Mineralsmink är väldigt förlåtande men det är alltid bättre att köpa små mängder och testa så man är säker på att man blir nöjd. Jag har själv aldrig använt ID så kan inte svara på vilken färg som liknar Light.



Mvh Stina

2010-01-10 @ 17:58:27
URL: http://stinamarkan.se
Postat av: marybeth

Lillsnörpa: Men tack! Roligt att höra att den varit bra för dig.. :) Jag har lite svårt att avgöra ännu... men jag hoppas att den ska vara bra.. :) Tack så mycket! :)



Kerstin: Vad kul, jag ska försöka komma fram till vad jag tycker om ett tag.. jag måste ha ett tag på mig att utvärdera.. tycker hudvård är svårt! Visst hade du också köpt den?



Vifsla: Visst gör det! Min näsa behöver den verkligen också, porer stora som jag vet inte vad.. isch. Haha.



Veronica: Det tycker jag också, kul att du tycker det och kul att du tyckt om serien.. Det verkar helt klart finnas bra produkter i den vad jag sett i bloggarna.. :) Absolut, jag hojtar när jag bildat mig en uppfattning.. :)



Katarina: Men varsågod! Roligt att kunna hjälpa till.. :)



Emma P: Jag är lite osäker får jag säga.. just vintertid är det så svårt att avgöra också för min hud kan vara lite mer bråkig än i vanliga fall då.. men jag misstänker att den inte funkar så bra att ha i hela ansiktet för det verkar som den är väldigt uttorkande.. men jag är inte säker att det är det det beror på heller ännu. Men som punktbehandlare borde den vara bra annars.. Jag får fortsätta testa lite och säga till.. :) Jag är jättenyfiken på Juice Beauty men har liksom inte blivit av att jag testat och så är är jag ganska kass på hudvård får jag erkänna..



Stina: Så lite så! Ah, jag får göra det då.. såg du hade tester att beställa så.. :) Tack för ditt svar!

2010-01-17 @ 21:29:39
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0