En bunt nagellack

Nu har jag tagit lite bilder och dom fotograferade är alla lacken jag anskaffat mig under jul och nyår.. :)

Här skall målas, vad det skall bli kul! Kan knappt bestämma mig vilket jag skall ta först, har ett från H&M jag köpt tidigare jag inte testat än också.










1. IsaDora Perfect Nail Polish,  nr 66 Frosty wine (24,50 på H&M)

2. IsaDora Perfect Nail Polish,  nr 116 Plum (24,50 på H&M)

3. IsaDora Perfect Nail Polish, nr 115 Power red (24,50 på H&M)

4. China Glaze, Ruby pumps (nyinköpt på Tradera, 91 kr inkl. frakt)

5. China Glaze, Emerald sparkle (vinst, hurra!)

6. Loreal Resist & Shine, nr 500  (47,50, lite dyrare än de andra men jag föll för den röda färgen och så vill jag se om det håller i upp till 7 dagar som det lovar)

7. H&M, Sinful señorita (49,50)

8. H&M, Creme de la creme (49,50)

9. Isadora Wonder Nail, nr 185 Spellbound black (49,50, också lite dyrare men jag har sett det i många bloggar och tyckt det varit fint, om jag kommer att använda det återstår att se..)


Jag verkar ha blivit lite biten av det här med nagellack.. eller vad tror ni..? :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vill också ha massa nya lack! Speciellt Emerald Sparkle, så himla fint! :)

2009-01-06 @ 18:58:46
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag brukar inte kunna välja. Måste ha Alla färger. Prickar o ränder. haha!

2009-01-07 @ 12:09:29
URL: http://www.purplerain.devote.se
Postat av: Marybeth

Johanna: Visst är det kul! Verkligen ett sätt att piffa upp lite utan att ha mycket smink i övrigt :) Jag förstår det, det är ju underbart, och jag är ju ändå inte överförtjust i grönt, älskar det iaf! :)



Purple rain: Det är svårt! :) Jag ville ha alla i reakorgen men fick ju begränsa mig lite.. :)

2009-01-07 @ 15:20:52
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0