H&M's nagellack Creme de la creme

Jag kunde ju inte låta bli att byta ut min franska manikyr mot ett annat av mina nya lack och valet föll på H&M's Creme de la creme, ett tjusigt guldlack som har massor av glitter i sig och på så vis skiftar i lite andra färger, grönt förekommer ganska mycket tycker jag. Holografiskt men kanske i mindre skala än många andra holografiska lack?

Det påminner mig, som är uppväxt med amerikanska vrålåk, om billack - en guldig färg som skiftar lite i grönt, jag vet inte riktigt hur jag skall förklara men jag ser det i huvudet när jag ser detta nagellack.

När man tittar nära på det är det ju just det man ser, dom häftiga skiftningarna och en tjusig guldfärg, ser man på lite längre håll så ser man en ganska alldaglig guldfärg som gärna nästan går ihop med min hudton och inte är särskilt rolig faktiskt. Så jag är väldigt kluven vad det gäller detta lack..

Jag kommer definitivt att testa det igen med flera lager och så för att se hur det blir då, för det är ändå ett fint lack och för 50 pix tycker jag det är riktigt bra! Höll bra de dagarna jag hade det med bara ett lager lack och sedan ett överlack från Depend.

Bilder får ni tyvärr inga i mitt inlägg då det var totalt omöjligt att fånga det fint på bilder för mig men så är jag ju också nybörjare på det här så jag rekommenderar helt enkelt att ni tittar på dessa bloggar där bloggerskorna lyckats betydligt bättre:

Rouaa

Makeupoholic

Drenched In Color

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0