Lite nytt hudvårdsgunk!

Jag har investerat i lite nya hudvårdssaker, det är alltid kul.

Efter att ha läst om Nivea's clear up strips var jag ju tvungen att köpa dem, får vi se om jag får några pormaskar på "plåstret".. :) (Hemskt störande btw att jag inte fick bort stöldmärkningslappen utan att ta bort all text under..)

Ville testa en ny remover för att ta bort makeup, främst ögonmakeup då, och jag har gillat Garniers produkter innan, deras CleanSensitive serie är riktigt bra, detta är CleanSensitive 2in1 makeup remover och den skall ta bort vattenfast makeup. Det är som två vätskor som man får skaka ihop innan användning.

Sedan har jag äntligen köpt ansiktsmaskerna alla pratat så mycket om! Apivita! Det blev cleasning face mask with pink clay som skall vara för lite känsligare hy och så revitalizing face mask with orange. Skall bli roligt att testa dom! Inte är dom dyra heller.











Kommentarer
Postat av: inthemake

Jag gillar Apivitas masker jättemycket...;)

2009-01-28 @ 11:09:35
URL: http://inthemake.se
Postat av: badis

Jag är avgrundsavundsjuk för dina apivitan! Vill också ha apivitagunk hit, nu!

2009-01-28 @ 16:39:13
URL: http://badbomben.blogspot.com
Postat av: Marybeth

Inthemake: Vad kul, det låter lovande då! :)



Badis: Aaw, det är bara att säga till om du vill få några skickade, jag fixart.. :)

2009-01-28 @ 17:01:56
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0