Lóréal's Resist & Shine nagellack nr 500

Det här lacket köpte jag på rea, det var 50 % på det och jag fastnade för den röda färgen och kunde inte låta bli att köpa det. Det står även på flaskan att det skall hålla upp till sju dagar men sådant får man ju alltid ta med en nypa salt.

Jag lackade om naglarna sent en natt när jag tittade på film så appliceringen är inte suverän men det som slog mig var hur snabbtorkande lacket var! När jag målat klart ena handens naglar och skulle ta bort det lilla som hamnade utanför så hade det redan torkat! När jag målat klart andra handens naglar kunde jag lägga på överlack (ett billigt i liten flaska från Depend) på första handen. Man brukar ju få vänta lite i alla fall. Det är jag nöjd med! Jag är också väldigt nöjd med färgen, riktigt snyggt! Det har hållit bra också, inte flagat något trots att jag städat och skurat och jag vet inte allt idag, mina lack brukar inte hålla så länge, jag är nog lite elak mot dom. Det enda som är är precis vid naglarnas slut, där det slitits men det gör det alltid och det är ändå inte lika mycket som det brukar kunna vara.

Sammanfattningsvis så är jag nöjd med det här köpet, det är lättmålat, snabbtorkande och har fin färg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0