Mina beautyjulklappar

Har ju alldeles glömt bort att visa vad jag fick i julklapp.. det här är dock bara det beautyrelaterade.. :)






Viva la divas high pearl eyeshadow collection, fick en att ha som reserv av brorsan, toppen! :)

Tjusiga lösfransar från KappAhl!

Max Factors relativt nya mascara False lash effect i svart, mamma verkar ändå lyssna lite ibland på allt mitt tjat om smink och köpte denna, skall bli kul att testa!

En väldigt söt hårklämma i form av en fjäril, jag köpte faktiskt en till när jag var inne på mellandagsrean för att jag tyckte den var så bekväm och söt.. :)

Sedan fick jag en sak som inte är inom samma kategori som dessa saker men som jag suktat efter hur länge som helst, men den får ett eget inlägg senare! :)

Kommentarer
Postat av: inthemake

Mascaran är KANONbra!! Vilka tjusig frallor :p

2009-01-20 @ 15:00:04
URL: http://inthemake.se
Postat av: Marybeth

Inthemake: Vad roligt att höra, ser fram emot att testa den! :D Ja jag älskar dom! Lite för blingiga för att ha när som helst men till någon fest borde det ju gå :D

2009-01-20 @ 18:07:01
URL: http://marybeth.blogg.se/
Postat av: Sminkan

De lösfrallorna var underbara!!!

2009-02-10 @ 19:28:05
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Marybeth

Sminkan: Vad roligt att höra, tack! :) Jag är himla glad över dom.. :) Ångrar att jag inte köpt fler bara..

2009-02-18 @ 13:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0