Kicksrean och midsommar

Jag var faktiskt och besökte Kicks idag, jag tänkte att något trevligt kanske de hade? Men nja, jag tyckte det var skralt.. känns som att dom skrapar fram allt gammalt skräp de har på lagret (som vanligt på de flesta reor)..

Jag kikade lite på några läppstift från Lumene men det blev inget köp, tittade även på några rouge från Loreal men nja, det blev inget köp.

Men jag köpte ändå en ny makeupgrej, som såklart inte var på rea, men den får ni vänta lite på.. :)

Imorgon blir det att fira midsommarafton lugnt och stilla för att sedan sätta sig på ett tåg till gbg på lördag, skall bli kul! Jag ser fram emot glass och massvis med jordgubbar imorgon, man kan ju inte fira midsommar utan jordgubbar ;) Sedan att det nuförtiden serveras tofuline glass istället för hederlig gräddglass är smällar man får ta...

Glad midsommar på er! Jag tar antagligen ledigt fram till på tisdag nu.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0