Face off

Jag har väldigt många filmer som jag tycker är riktigt bra och det här är en av dom, jag talar alltså om Face off. 

Nicholas Cage och John Travolta har huvudrollerna och enligt mig är det en superb kombination, jag tycker väldigt mycket om båda två.

Cage spelar the bad guy och Travolta the good guy, Cage är en brottsling och Travolta polis. Det är en riktigt bra handling som jag inte vill försöka förklara, det blir nog risk för spoiler alert då..


Om ni vill läsa mer om filmen så rekommenderar jag istället IMDB 's info om den, klicka här :)

Update kl. 22.15

Jag var just in på kanal 9:s hemsida för att det inte alls hade börjat någon Face off när jag tittade nu, utan det är fortfarande hockey, men den skall tydligen börja så fort hockeyn är klar.

Hittade även detta som ju förklarar handlingen ganska bra:

Handling: FBI-agenten Sean Archer jagar mördaren och psykopaten Castor Troy. Troy skadas under jakten och faller i koma, bara minuterna efter sitt avslöjande, att han apterat och gömt en biologisk bomb stor nog att utplåna hela San Fransisco. Klockan tickar men ingen vet var bomben finns. På regeringens order genomgår Sean en ny avancerad kirurgisk metod. Han byter skepnad till mördarens ansikte.



Den har ju några år på nacken så många har väl hunnit sett den redan men det var ett tag sedan jag såg den sist så jag tänker faktiskt vara uppe och se den ikväll, jag är nämligen mellan två jobb just för tillfället och har all tid i världen för sådant. Inget att oroa sig för dock, det finns en del timanställningar och jag har fått erbjudande om ett vik fram till sommaren och sedan är det fullt med sommarjobb.. så det skall nog ordna sig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0