Kicki.be shopping

Efter att ha läst ett antal inlägg om webbshoppen Kicki.be så kunde jag inte låta bli att själv beställa några saker, det var ju bra priser och eftersom dom skall sluta med allt utom mascara var man ju tvungen att passa på.

Jag köpte inget läppgunk överhuvudtaget, annars har jag sett att det varit populärt att handla därifrån men det fanns inga färger som passade mig just tyckte jag.

Revlon's High Dimension Eyeliners har jag varit sugen på sedan jag läste det här inlägget skrivet av Rocketqueen, men jag har sedan glömt bort dom emellan, när jag nu såg andra som köpt dom från Kicki.be kunde jag inte låta bli att själv införskaffa några.



Jag begränsade mig till nr 1 Black flash och nr 6 Gold flash men funderade även på nr 4 och nr 5.. kanske borde ha köpt dom också när dom var så billiga egentligen.

 

(de små bilderna är klickbara)


Sedan blev det lite lösögonfransgrejer också, nämligen Ardell Fashion Lashes nr 114, Ardell LashMagic Blending Mascara och två par Fright Night Fairy Wings lösögonfranskit.



Ganska så brutala lösfrallor men jag kunde inte låta bli när dom kostade så lite, någon gång får jag säkert tillfälle att använda dom.. :)




Den här är jag väldigt nyfiken på!  Istället för en vanlig mascara att fixera sina vanliga fransar med när man har lösögonfransar skall man tydligen använda denna för att skona fransarna och få ett bättre resultat. Den är vattenlöslig och det gör det på det viset lättare att återställa fransarna efter användning.

Text från Kicki.be:

"Lash Magic is not your ordinary mascara. LashMasgic Blending Mascara simply blends your natural lashes into artifical ones making them undetectable. LashMagic does not add length or thickness to your lashes so your lashes will remain clump-free. The LashMagic formula is water soluble and can be easily removed without ruining a prefect pair of lashes."




Slutligen två par fairy wings, tyckte dessa var lite coola med glittret på fransarna och att det är till både övre och nedre fransraden. Dessa var också väldigt billiga så jag tänkte att någon gång får jag nytta av dom, till nyår eller halloween kanske? :)


Kommentarer
Postat av: Inthemake

Ohh vilken MASSA rooliga grejer...mascaran blev jag helt klart nyfiken på nu :P

2009-03-20 @ 11:20:45
URL: http://inthemake.se
Postat av: Kajsa Kavat

De där pennorna ser fantastiska ut! Kul att du fick tag på dem.

2009-03-22 @ 00:10:00
URL: http://kajsaskosmetik.blogspot.com
Postat av: Sminkan

Underbara lösögonfransar! Och Ardells brukar vara toppenbra!

2009-03-22 @ 15:42:15
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Marybeth

Inthemake: Vad kul! Jag skall försöka påta ihop ett inlägg när jag testat den lite mera.. :)



Kajsa Kavat: Ja dom är inte illa alls för den slanten.. :) Har inte testat dom ännu men jag har stora förväntningar efter att så många skrivit så bra.. Tack! :)



Sminkan: Ja dom är inte så dumma.. :) Ardell är verkligen toppenbra tycker jag! Jag har mycket lättare med passformen på dom än tex HM's fransar. Ardells lim är ju verkligen kanon också.. :)

2009-03-22 @ 22:31:07
URL: http://marybeth.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Vilka fina grejer! Jag har också varit väldigt sugen på både pennorna o fransarna =)



Vad kul att ha hittat till din blogg! Det kommer jag att fortsätta med =) Och grattis till ditt vik! Jag firade precis att jag fått förlängt med mitt Viva la Diva-köp.

2009-03-23 @ 19:57:28
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com
Postat av: Marybeth

Kerstin: Tack! Jag är nöjd.. :) Pennorna verkar vara ett riktigt fynd tycker jag, så många är ju nöjda med dom.. :) Ardells fransar är superbra!



Detsamma måste jag säga! Jag har sparat din blogg som feed och tänkte lägga till den i mina länkar här på bloggen :) Tack så mycket! Får säga grattis till dig också! Roligt att fira lite tycker jag.. :)

2009-03-23 @ 22:05:41
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0