LOTD - Lypsyl Lypkissers

Efter att ha fått önskemål från raringen Inthemake så får ni här ett inlägg med bilder på hur Lypsyl's Lypkissers ser ut in action, hoppas att det kan vara spännande ;)

Det kommer ju ett inlägg med recension och bilder senare med men nu bjuder jag på en liten försmak så att säga :)


Efter att ha prövat dom under fotograferingen kan jag säga att det är absolut inga läppglans för er som hatar klibbiga läppglans, det här är superklibbigt och nästan så att munnen klistras ihop - dock inget problem i min värld eftersom jag gillar klibbiga, jag tycker om känslan och att dom oftast sitter längre då.

Smak och doft är inga större fel heller, vattenmelonen (hint of pink)  funkar även om jag inte skulle kalla det en nybliven favorit, samma sak med geléhallonen (perfect pink) som ändå får snäppet bättre betyg än vattenmelonen.

Och så bilderna då!


Hint of pink:

     


Perfect pink:

  



Det ser inte ut att vara någon direkt skillnad på färgerna på bilderna va? Man kan dock se en del skillnad i glittret, det är olika färger på glittren i de två olika glansen, sedan så blir Hint of pink väldigt mycket mer glittrande på läpparna än vad Perfect pink blir. Hint of pink är alltså lite mer festligt, Perfect pink är ett perfekt vardagsgloss som ger ett sjukt högblankt resultat, det ger dom båda förresten. Men alltså, Hint of pink ger mera synligt glitter än Perfect pink, i Perfect pink däremot finns glittret där men är mera subtilt. Jag gillar verkligen båda två! Superba gloss till det priset, helt klart i samma klass som andra gloss jag testat vad jag kan säga nu, jag återkommer självklart efter mera testande.

Kommentarer
Postat av: inthemake

Ahh dom ser ju fina ut båda två, men undrar om jag klarar av det klibbiga? ;)

2009-03-04 @ 17:50:39
URL: http://inthemake.se
Postat av: Marybeth

Inthemake: Ja det är ju det.. :) Men brukar inte du använda juicy tubes, de är väl drottningarna av klibbighet har jag hört, har aldrig testat dom själv.. Men kanske kan du stå ut med dom här, dom är värda det tycker jag hittills i alla fall.. :)



Johanna: Okej, då är det nog dessa som gäller vad gäller färger då! Dom är inte så tokiga så det kan vi nog leva med.. :) Jo, gelehallon var faktiskt inte så dumt!

2009-03-09 @ 19:01:18
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0