LOTD - Maybelline Watershine Gloss Diamonds nr 01 Pure Diamonds

Här kommer en liten LOTD på ett av mina gloss jag har hemma, Maybelline's watershine gloss är faktiskt några av mina favoritgloss. De är väldigt behagliga på, känns lite vårdande och klibbar inte. De luktar gott och smaken har jag absolut inget emot heller.



Det är alltså två stycken av Pure diamonds upptill, det röda nedanför heter Ruby star och finns i ett inlägg jag gjorde när jag deltog i Sminkans blomtemavecka, här kan ni kika närmare på det :)


Och här  har vi raringen in action:

  

(de små bilderna skall vara klickbara)

Pure diamonds ger en trevlig glittrande look till läpparna tycker jag och ibland kan det ju vara trevligt att ha något som inte ger färg men ändå glittrar till det lite.

Kommentarer
Postat av: Inthemake

Ohh dom är sååå fiiina ;)

2009-03-17 @ 09:09:02
URL: http://inthemake.se
Postat av: Marybeth

Inthemake: Hihi, visst är dom! :D

2009-03-17 @ 13:41:23
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0