NOTD - H&M Sinful Senorita

Nu gör jag ett försök med en NOTD, det är svårt att få bra nagelbilder tycker jag! Jag har dessutom väldigt trista naglar med totalt omöjliga former men det har jag fått lärt mig att leva med. Jag kan dock erkänna att jag har ganska grova komplex för dom så det här är en ganska stor grej för mig, så var snälla mot mig.. :)

Här har ni det ljuva Sinful Senorita från H&M, många har köpt det och många har visat det i sina bloggar, jag förstår varför nu när jag testat det!


       

(bilderna är klickbara)


Jag gillar verkligen Sinful Senorita, det är lättmålat, det räcker med ett lager för att få bra täckning och det är urcoolt med sitt holografiska skimmer. Det här lacket är helt enkelt ett klipp!

Kommentarer
Postat av: Inthemake

Det är verkligen jätegulligt!

2009-03-25 @ 13:40:13
URL: http://inthemake.se
Postat av: Marybeth

ITM: Ja, det är inte så tokigt.. :) Ibland gör det mig inget att vara gullig ;)

2009-03-25 @ 20:39:47
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0