Nytt i sminkskåpet - godbit från H&M

Det här är en liten palett från H&M som ingår i deras serie Tropical jungle. Dom ser alldeles urtjusiga ut i asken, skimrar som tusan! Perfekta färgerna för mig: svart, vitt, guld och lila!

Jag har försökt ta bilder hemma men jag har inte riktigt lyckats få fram skimret ännu, får försöka igen vid ett annat tillfälle. Jag har petat lite försiktigt i den guldiga skuggan än så länge och jag misstänker att skimret orsakas av glitter och det är väl inte optimalt men jag skall i alla fall ge den en chans för det är såå fina färger och skuggor. Dessutom är den ju ett fynd.










En palett i er smak eller tycker ni paletter suger i allmänhet? Vad tycker ni om H&M's smink?



Kommentarer
Postat av: Latten

Jag gillar h&m's smink. Det är ett mycket bra budget alternativ.. :) Den där paljetten stod jag med och fingrade på häromdagen, superfin!

2009-05-13 @ 18:50:41
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com
Postat av: Emma P

Jag tycker definitivt inte att paletter suger, däremot så föredrar jag egentligen singelskuggor. Paletter ser dock ofta väldigt frestande ut:) Den här ser väldigt trevlig ut, ska bli kul att höra ett utlåtande...

2009-05-14 @ 09:57:16
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Marybeth

Latten: Jag håller med, gillar verkligen deras ögonbrynfix och ögonbrynnspenna, använder dom varje dag. Deras dipliner är också kanonbra!



Emma P: Jag gillar små paletter som är lite smidigare än dom här jättestora paletterna, jag drar mig t om för att ta fram min svarta palett ibland för att det är så mycket enklare att ta fram de små paletterna eller mono ögonskuggorna jag har. Den ser trevlig ut, jag skall ge mig på att testa den snart. Drar mig alltid för att testa nya grejer på morgnarna när jag sminkar mig så får ta det på kvällen istället.. Kul att höra :)

2009-05-17 @ 20:25:04
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0