Jamenja

Dåligt med bloggande nu, jag skyller skamlöst på att jag i ungefär två veckor känt mig halvkrasslig av någon dum förkylning som vägrar att göra mig helt sjuk. Istället går jag och har ont i halsen och är snuvig och känner mig allmänt klubbad av en säl. I ren protest gick jag därför på ett step up-pass idag för att försöka få skräpet att bryta ut så jag blir dålig och sedan får bli frisk. Så är det med det. Äta och sova, mest av det sistnämnda faktiskt.

Köpstoppet går i alla fall bra och det känns helt okej, jag slipper få ångest över saker jag köper av ren impuls vilket jag får ibland när jag känner att hey, det här var jag väl egentligen inte värd och var det inte onödigt?

För övrigt så älskar jag TRESemmes doft på sina produkter, love it! En vän, en manlig sådan, älskar den också faktiskt vilket gjorde mig glad - vem vill inte ha komplimanger om att ens hår luktar gott? Jag skall för övrigt skriva några rader om vilka produkter jag har och vad jag tycker om dom om ett tag när jag bildat mig en riktigt ordentlig uppfattning.


Så, nu har jag varit lite personlig också. Nu skall jag övergå till att titta på Nip/Tuck (en av mina absoluta favvoserier) och försöka att inte somna ifrån den, reklamen gör det dock svårt.

Kommentarer
Postat av: Kabuki-Emma

Vi verkar ha smittats av samma eländiga virus! Är halvkrasslig sedan i lördags av något som bara ligger och pyr och gror och som aldrig bryter ut helt och hållet, grrr! Är för sjuk för att vara uppe men för pigg för att bara ligga i sängen...



Krya på dig!

2009-10-21 @ 22:43:34
URL: http://www.kabukibeauty.blogspot.com/
Postat av: kerstin

Visst är det trist att må halvtaskigt! Man "får" inte riktigt vila o man blir inte frisk. Jag gjorde samma som du med träningen och gav mig ut och sprang igår. Än har jag inte blivit sämre =) Hoppas att du också blir frisk!

2009-10-22 @ 22:06:50
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hejhej! Skulle inte du kunna titta på nån av våra sminkningar och säga vad du tycker? Skulle vara kul att få lite åsikter. :)

2009-10-24 @ 10:30:12
URL: http://byjennyandmalin.blogg.se/
Postat av: Emma

Topen är inte slut så du kan köpa den efter köpstoppet :-) Den kommer i vårkatalogen och leveraras inte förrän i slutet av december. Finns med på hemsidan om du skriver in artikelnumret:

Grå: 23-6232

Puderbeige: 23-6224



Krya på dig!!

2009-10-26 @ 17:58:40
URL: http://frillythings.blogg.se/
Postat av: Nostalchic

Krya på dig, hoppas den envisa bacillen ger sig snart.

2009-10-28 @ 16:12:09
URL: http://beyondsizes.wordpress.com
Postat av: marybeth

Kabuki-Emma: Men åh, stackare! Ja, det låter verkligen som att vi åkt på samma skräp för precis så är det för mig också! Hur är det med dig nu? Mitt är ungefär samma, jag var sämre förra veckan så lite bättre är det väl men inte mycket. Är så less på det bara. Tack och detsamma! :)



Kerstin: Det är verkligen urtrist! Vad skönt att höra att du inte blev sämre, i mitt fall blev det sämre ett tag men nu är det tillbaka på samma nivå igen. Tack! :)



Jenny: Javisst, skall kika in.. :)



Emma: Säger det igen, du är en ängel :) Och tack så mycket! :)



Nostalchic: Tack så mycket! Jag hoppas också på det.. :)

2009-10-28 @ 21:58:58
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0