Kanske kanske..

Jag var på intervjun och det kändes som att det gick ganska bra.. men vad läskigt det är med anställningsintervjuer ändå!  Så nu är det bara att vänta och se vilket ju är otroligt olidligt bara det, vill ju veta nu nu nu! Jag hoppas på detta nu men om jag inte får det så är det inte meningen att jag ska jobba där, då är det meningen att jag skall göra något annat. Men ändå, vore kul!

Haft ganska fullt upp i helgen, i fredags var det utgång, i lördags lite lite shopping och sedan hälsade vi på vänner. Idag har det inte varit så fullt upp men ändå en del, handla mat och sådant där tråkigt.. tvätta osv. Jag blev riktigt nöjd med sminket i fredags kväll men bilderna blev totalt blä, de få jag hann ta. Hade inget dagsljus vid den tiden och ljuset inne i badrummet har blivit väldigt annorlunda sedan jag satte upp en spegel med belysning i. Jag måste klura lite på det där, övning ger färdighet.. :)

Inte så mycket skönhetsrelaterat i bloggen för stunden men det beror på att jag inte har några bra bilder på det jag vill skriva om, det skall jag försöka ta och fixa imorgon när det är ljust.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0