Beautiful Blogger Award

Jag har fått en award av finaste Kerstin som har bloggen Skimmerskuggan, tack så mycket! :)





Enligt reglerna skall jag nu berätta sju intressanta saker om mig själv, hjälp! :)


1. Jag har nu bott i min lägenhet i snart tre månader och stortrivs! Jag skall dock vara ärlig och säga att jag fortfarande inte packat upp riktigt allt ännu, men det beror mest på att det saknats en del möbler men det går framåt.. :)

2. Jag hatar plastförpackningar, särskilt sådana där i hårdplast som elektronik- och spelprylar gärna kommer i, ni vet sådana där som man nästan måste klippa sönder och sen bända upp. Just det, dom. Jag hatar dom verkligen. Om pappa är i närheten när jag skall öppna dom så brukar han göra det istället för han vet att jag typ får psykbryt.

3. Jag förstår inte grejen med kolsyrat vatten. Tycker inte att det smakar särskilt gott och jag förstår inte hur det kan smaka typ blåbär men ändå vara helt genomskinligt, hej fejkade smakämnen eller vad? Meen, andra får såklart älska kolsyrat vatten, bara man inte kräver att jag måste det :D Jag gillar vanligt hederligt naturellt vatten.

4. Jag älskar matlagningsprogram och tittar på sådana så fort det går några, Jamie Oliver, Nigella, Leilas mat, Primo Paulo, Vad blir det för mat.. Ja allt som innehåller mat eller bakning typ :)

5. Jag är vidskeplig och undviker därför att gå på A-brunnar, trampar mer än gärna på K-brunnar och tror jämt att det ska hända dåliga saker så fort fredagen den 13e inträffar.

6. När jag ska äta Ahlgrens bilar måste jag äta dom tre och tre, en rosa, en grön och en vit. Det är någon fix idé jag alltid haft och jag har väldigt svårt att frångå det förutom i slutet när det inte finns i alla färgerna så att det blir tre och tre. Det här är bara en av alla dom "tvångstankar" jag dras med.

7. Jag börjar på ett nytt jobb imorgon och är jättenervös inför det, mamma har alltid sagt att jag har nerverna i magen och det stämmer bra.. så fort jag är nervös får jag en jobbig känsla i magen. Jag försöker intala mig att det kommer gå bra och att det blir roligt men ändå sitter jag här och är toknervös. Fånigt.

Så då, tänk vad svårt det skall vara att komma på några saker om sig själv att skriva! Om ni undrar över något annat om mig så får ni gärna fråga.. :)


Så skall jag ju nominera några också.. och dom nominerade är... (tänk trumvirvel..):

Vaniljlatte

Katta Kvack

BettieLi

Makeupoholic





Kommentarer
Postat av: Ninni

Lycka till på nya jobbet! :-)

2010-08-29 @ 20:28:43
URL: http://colourbyninni.blogspot.com
Postat av: Kabuki-Emma

Stooort lycka till på nya jobbet!

2010-08-29 @ 20:47:04
URL: http://www.kabukibeauty.blogspot.com/
Postat av: Gin

Tack snälla! :D och lycka till imorgon! det kommer gå galant :) kram!

2010-08-29 @ 21:04:49
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com
Postat av: marybeth

Ninni: Tack så mycket :)



Kabuki-Emma: Ett stort tack får jag säga då.. :)



Gin: Så lite så! :) Och tack själv! Jag hoppas det men såå läskigt ändå :/ Kram!



Jag övertygade mig själv nyss om att inget kommer hända för att jag säger tack när någon säger lycka till, där kom vidskepligheten också, haha!

2010-08-29 @ 21:10:10
URL: http://marybeth.blogg.se/
Postat av: kerstin

Vilken rolig läsning! Jag instämmer i både plastförpackningarna och Ahlgrensbilarna =) Lycka till med nya jobbet!!



2010-08-29 @ 21:17:44
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com
Postat av: marybeth

Kerstin: Vad roligt att du tycker det! :) Hah, skönt att höra att jag inte är den enda med konstiga tvångstankar om Ahlgrens bilar och med att ogilla plastförpackningar! :D Tack så mycket vännen! :)

2010-08-30 @ 19:55:21
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0