Shopping till hösten

Jag väntar på hösten nu, jag älskar sommar men det har ärligt talat varit lite för varmt för mig. Bara att gå till jobbet har ju inneburit att sminket runnit och man har känt sig totalt ofräsch, därför välkomnar jag nu lite svalare tider och fina inspirerande höstfärger.

När jag köpte mina söta ballerinaskor så köpte jag även ett par stövlar till hösten och vintern och dom tänkte jag visa nu.. :) Tyckte dom var fina med lite spännen och grejer, dom ser betydligt nättare ut än på bilden tycker jag, som vanligt är jag och Skopunktens bilder inte jättebra kompisar.

















Har ni börjat shoppa något inför hösten? Ny jacka, nya skor? Nytt smink i höstigare färger? Berätta gärna!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0