Sminkrea på Cubus!

När jag var i lite affärer häromdagen för lite inköp av bl.a. hårspray så var jag in och tittade lite på Cubus och fann då att dom hade 50 % på allt inom smink, hudvård, parfymer osv. Det var väldigt urplockat (jag hade t.ex. gärna köpt en mascara men det fanns nästan inga kvar) men jag hittade ändå några godbitar och köpte inget bara för köpandets skull utan jag tog saker som jag velat köpa länge men som jag inte kommit mig för att handla.  Jag är lite stolt över det faktiskt, jag har annars en förmåga att köpa en massa extra bara för att det är billigt och oftast gör det väl inte så mycket för t.ex. läppglans går ju alltid åt men det är ju bra om man hinner använda dom också.. :)

Så, jag lyckades hålla mig till att köpa två ögonskuggor från Loreal, en krämskugga från Max Factor och ett läppglans från Max Factor. Dom här grejerna får egna inlägg sedan, jag ville bara visa upp vad jag fyndat nu först :D


Jag har en guldskugga från Loreals Platinumserie sedan tidigare som jag älskar och ville gärna ha någon neutral beigeglittrig skugga att ha som highlighter och till vardags så där, nåt att slänga på för att se lite piggare ut. Den vita var också fin och är ju alltid användarbar.. :) Jag tror för övrigt att jag fyndade några sådana här skuggor förut med som jag knappt vet var jag gjort av, måste rota lite.

Krämskuggorna från Max Factor var jag jättenyfiken på när dom kom men det har aldrig blivit av att jag köpt någon, nu när det var rea kunde jag inte motstå att köpa en i en neutral beigeskimrig nyans.

Läppglanset tycker jag ser jättetjusigt ut, det är tydligen någon variant i Lipfinityserien och skall sitta kvar massor av timmar. Jag är ju van vid Lipfinity sedan tidigare men då med det vanliga genomskinliga stiftet man har ovanpå så det här skall bli spännande att testa. Jag kunde ju som vanligt inte motstå den röda nyansen som fanns.







Swatches på godbitarna kommer :)





Kommentarer
Postat av: Honi

Spännande shopping :) Och ja du bör vara stolt över att du inte shoppade för shoppandets skull, det brukar jag ofta göra haha. :p

2010-08-17 @ 01:17:20
URL: http://honi.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Vilka fantastiska fynd!!! Jag ramlade också in på en Cubus häromdagen, men där fanns absolut INGENTING.

2010-08-17 @ 08:01:59
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com/
Postat av: Emma P

Vilka fina grejer, de skuggorna tycker jag är superbra! Och så är det ju alltid härligt med rea:)

2010-08-17 @ 09:11:40
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Marina

Men hallå, var det inte knalliga färger på skuggorna det skulle vara?! ;-) bara skojar lite med dig... härligt med rea, sånt gör ju aldrig ont! Jag har faktiskt varit lite nyfiken på Loreals skuggor men aldrig testat, de har ju några som har "min" färgskala. Ska bli kul att höra vad du tycker om dem när du testat! Jag är nyfiken på pigmenteringen... kramen!

2010-08-17 @ 23:17:01
URL: http://www.marinamake.blogspot.com
Postat av: marybeth

Honi: Tack! Jag är nöjd med dom.. :) Jag är stolt, jag har insett att det är ganska kul också, att börja rota omkring bland grejerna man har och liksom återupptäcka.. :)



Kerstin: Åh, tack! :) Hade ditt Cubus också 50 %? Vad tråkigt att det inte fanns nåt! :/



Emma P: Tack tack! :) Jaa, jag gillar dom verkligen jag med.. kändes väldigt prisvärda också när det blev halva priset på dom :) Jag var lite orolig att dom skulle utgå eller så men dom fanns i alla fall kvar på H&M idag såg jag och det blev jag glad över. Ja, rea är hur kul som helst! :D



Marina: Haha, jaa... det går inget vidare för mig med det där! :/ Men dom här skuggorna behövde jag verkligen, länge saknat nån bra neutral skugga, jag skyller på det! Hihi.. Men jag stod bra länge och höll i en väldigt fuschiafärgad och en turkos skugga också, men så bangade jag i sista stund, dumt av mig! Nej rea är bra grejer det, borde vara lite oftare.. :) Jag gillar verkligen dom här skuggorna, jag vet ju dock inte hur dom mörkare skuggorna är men jag tycker man får väldigt bra färg av dom här.. :) kram!

2010-08-28 @ 21:02:57
URL: http://marybeth.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

2011-07-19 @ 01:38:25
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0