IsaDora Eye Shadow Quartet nr 53 Frosty Mulberry

Tänkte visa en trevlig liten palett jag köpte för ett tag sedan, ett fynd på Tradera faktiskt.. :)

Det är en kvartett från IsaDora med fyra fina färger i frostiga mullbärstoner om man ska tro på namnet ;)

Jag har faktiskt gjort ett försök med swatches och att fota dessa, var snälla nu för det är första gången och jag insåg ganska snart att jag hade kladdat ögonskugga på fel arm. Okej att jag är vänsterhänt men kameran är inte gjord för att ta kort med vänsterhanden så.

Nu, bilder.






           

        

Jag gillar IsaDoras ögonskuggor, brukar ge bra med färg och sitta bra på mina ögonlock.. klart bra skuggor till vettiga priser :) 



 

Kommentarer
Postat av: kerstin

Bra swatchat =) Jag gillar också Isadoras skuggor, de är verkligen prisvärda!

2010-02-26 @ 17:34:43
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com
Postat av: marybeth

Kerstin: Tack så mycket! Det får man verkligen lov att säga, de har ju verkligen skärpt till sig på senare tid också. Alla dom här nya paletterna som de spottat ur sig har ju verkat toppen.. :)

2010-02-28 @ 12:44:15
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0