En månads tystnad..

Oj, jag har uppenbarligen inte skrivit ett inlägg sedan 8/12, det är ett tag sedan det.. Mer än en månad faktiskt om man skall vara petig.

Jag får skylla på, om man nu ska skylla på saker, att jag hade massor med födelsedagar, jul och nyår och hela det där som vi alla  får fullt upp med denna tiden på året. 

Sedan började jag den 14/12 ett nytt jobb och har sedan dess jobbat med att komma in i rutinerna där och faktiskt varit ganska slut i knoppen och egentligen mest ätit (även om det slarvats), sovit (så gott det gått) och läst bloggar. Japp, läsa bloggar gör jag fast jag inte skriver någon egen, det är min avkoppling den lilla stunden på kvällen innan sängdags.. Men vad jag trivs bra ändå! Jag tror att jag ganska säkert kan säga att jag valde rätt jobb och det känns så bra! 


Att jag bryter bloggtystnaden nu har faktiskt att göra med ett mycket viktigt budskap att göra, men mer om detta i ett eget inlägg..

Jag skall försöka att uppdatera bloggen lite oftare i fortsättningen nu när jag börjat komma in i allt på jobbet och allt går lättare överhuvudtaget.. :)

Kommentarer
Postat av: Billie

Yey, jag vill läsa mer. Pepp pepp.

2010-01-23 @ 11:29:21
URL: http://rubytail.blogg.se/
Postat av: marybeth

Billie: Men vad du är rar! <3

2010-02-20 @ 21:27:53
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0