Katthemmet Kompis

Jag tittade in hos Vacker & Underbar där Karin som driver bloggen skrivit om något som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, nämligen katthem. Jag älskar katter och är så glad att det finns fina människor som tar hand om alla stackars katter som behöver hjälp. Jag brukar själv skänka pengar i mitt lokala katthems insamlingsbössor i affärerna häromkring men jag borde egentligen göra mer, det vet jag.

Men nu känner jag att jag vill göra precis som Karin har gjort, nämligen skriva om Katthemmet Kompis som har råkat illa ut, det är nämligen så att katthemmet har brunnit upp och de behöver verkligen all hjälp de kan få. Det är otroligt sorgligt att läsa om det och många av katterna har de fortfarande inte hittat och vet inte om de fortfarande lever ens. Jag blir alldeles tårögd när jag tänker på det. 

Men i alla fall tack vare att det finns så många vänliga människor har de fått in en del pengar och de kommer att bygga upp katthemmet igen vilket är underbara nyheter! Men, det behövs självklart mer hjälp. Om ni känner att ni vill hjälpa till på något vis, genom att skänka pengar eller kanske skicka några saker eller genom att sprida detta vidare i er blogg så kan ni väl kika in på hemsidan:

WWW.KATTHEMMETKOMPIS.SE









Kommentarer
Postat av: Emma P

Åh fy så hemskt, det är sånt jag kan drömma mardrömmar om. Djur och bränder alltså, iihh, vill inte ens tänka på hur hemskt det är!

2010-01-25 @ 23:56:36
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-26 @ 04:43:29
Postat av: marybeth

Emma P: Ja, samma här! Så otroligt hemskt och jag börjar nästan stortjuta av bara tanken på det.. stackars djur :/ Jag har en gigantisk skräck för bränder dessutom och så i kombination med så fina djur.. det är verkligen bedrövligt bara :(

2010-02-20 @ 21:28:57
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0