Ett hej mitt i sommaren

Hej på er!

Nu har jag bott i min lägenhet i lite mer än en månad och jag trivs jättebra. Känns inte så konstigt att bo själv som jag trodde och jag klarar mig mycket bättre än vad jag trodde också.. :)

Jag har inte riktigt kommit i ordning, det fattas lite förvaring till allt gunk, det mesta annat är uppackat i alla fall.

Jag har absolut inte slutat sminka mig eller köpa gunk, däremot har jag köpt mindre sedan jag i flytten tragiskt nog upptäckte att jag har ganska mycket saker och det har lett till att jag blivit mer selektiv. Det är ju egentligen faktiskt bara bra ändå eftersom jag har en förmåga att köpa saker som liknar de saker jag redan har och det är ju lite dumt ibland.. :)

Jag har bland annat köpt en BUS till ansiktet som vår kära läppglansbitch recenserade för inte så längesedan och testade den för första gången idag, så får vi se vad jag tycker sen.. Sen skall ni få se en riktig besvikelse i form av ett reafynd, eller det skulle vara ett reafynd i alla fall. Jag har massor med saker att visa och skriva om!

Just nu har jag dessutom semester så jag har gott hopp om att klämma in lite inlägg här.. :) Ni får gärna önska er inlägg om det är något särskilt ni vill läsa om? Jag har en förmåga att glömma bort grejer som jag tänkt skriva om och som jag tidigare lovat/sagt att jag ska skriva om.

Jag följer era bloggar så gott som dagligen så helt off har jag inte varit, bara orken att skriva som inte riktigt funnits.. :)



Kommentarer
Postat av: kerstin

Kul att höra att du har det bra!

2010-07-17 @ 11:54:33
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com
Postat av: marybeth

Kerstin: Rara du! Vad glad jag blev över att se att jag fått en kommentar.. :) Vad jag kan läsa av din blogg så tycker jag att du verkar ha det bra också! Jag är kass på att kommentera, skall skärpa mig :)

2010-07-17 @ 13:03:19
URL: http://marybeth.blogg.se/
Postat av: Fröken Frodig

Låter som du har det bra i din nya lya! Ser fram mot recensionerna :) Orkar knappt heller kommentera just nu, hinner ens inte läsa lika ofta som tidigare för den delen.

2010-07-26 @ 10:37:32
Postat av: carin

Hej.

Va kul att du uppskatta bloggen. Roligt med nya läsare också, er kan man inte få för många av:) Önskar dig en riktigt trevlig dag



Carin

2010-07-27 @ 08:49:50
URL: http://tickamobster.blogg.se/
Postat av: marybeth

Fröken Frodig: Det har jag.. :) Vad roligt att höra! Skall verkligen skärpa mig och ta tag i bloggen, det är jättekul när man väl kommer igång igen! Nej.. det är ju sådär i perioder tycker jag.. ibland hinner man med och läsa och verkligen aktivt kommentera men sedan ibland så skummar man bara genom och det blir inte att man kommenterar.



Carin: Absolut! Jaa, läsare är alltid kul att ha! :D Detsamma!

2010-07-29 @ 15:47:58
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0