Favorit i repris - Mimesis Stay Spray

Tänkte att jag skule friska upp ert och mitt minne och lyfta fram inlägg om produkter som jag skrivit om förut och fortfarande älskar. Stay Spray från Mimesis är en sådan produkt som jag fortfarande använder i princip varje dag och jag är nog inne på fjärde eller femte flaskan nu, att man hela tiden köper nya är ett gott betyg tycker jag. Stay Spray är väldigt dryg så det är ingen produkt jag behöver köpa ofta men jag vill ändå ha en i reserv hemma så att jag aldrig behöver vara utan.

Jag har fortfarande inte testat några andra produkter inom den här kategorin men jag trivs så bra med Stay Spray att jag inte ser något behov heller, konstigt nog då jag älskar att testa nya grejer.. :)

Här kan ni läsa min recension från juni 2009 igen om ni vill :)

Finns att köpa hos bl.a. Eleven och Accessora!















Har ni testat Stay Spray? Vad tyckte ni i så fall? Nyfiken på att testa om ni inte gjort det eller är det en helt onödig produkt?

Har ni testat några andra liknande sprayer ni gillade? Några tips på några jag borde testa?




Kommentarer
Postat av: kerstin

Jag har testat Stay Spray och gillar den skarpt!

2010-07-29 @ 20:36:30
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com
Postat av: marybeth

Kerstin: Roligt att höra! :) Du har säkert även testat andra såna här sprayer med kan jag tänka mig och har lite mer att jämföra med också?

2010-07-29 @ 20:46:07
URL: http://marybeth.blogg.se/
Postat av: Emma P

Åh den skulle jag vilja testa. har tänkt göra det jättelänge, men det har aldrig blivit av.

2010-07-31 @ 09:14:13
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: marybeth

Emma P: Det tycker jag att du borde! Det är precis såna här produkter man inte riktigt tar sig för och köper tycker jag.. det finns så många andra som är roligare att shoppa, den känns ju lite "onödigare" på något vis..

2010-07-31 @ 12:43:13
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0