Söta ballerinaskor

Jag har hela sommaren letat efter ett par söta ballerinaskor som kunde ersätta mina gamla fina som tyvärr blivit utslitna. Jag har massor av andra skor men ballerinaskor är så himla sköna att gå i och passar både till vardags och fest.. :)

Jag ville gärna ha ett par svarta enkla och jag har verkligen letat överallt här men inte hittat några eller så har min skostorlek varit slut, ni vet hur det är..

Men så var jag in på Skopunktens hemsida häromdagen och såg dom! Åkte dit dagen efter och dom var precis så söta som jag trodde så nu är jag en lycklig ägare av ett par svarta ballerinaskor i satinmaterial som dessutom har små rosetter.. :) 199 pix kostade dom btw.






(bild lånad av skopunkten.se)


Som vanligt kommer skorna inte riktigt till sin rätt på bild tycker jag men.. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0