Mitt i flytten..

Att flyttpacka är verkligen inte särskilt roligt, så tråkigt faktiskt att jag sätter mig framför datorn då och då och läser era roliga bloggar istället! Verklighetsflykt och försök till att förtränga att det är ett smärre kaos här kanske..?

Jag vet att det kommer bli jättebra i nya lägenheten och det börjar bli riktigt fint redan men vad saker man har... Det är rent ut sagt hemskt. Liksom, men åååh den här gjorde jag ju i fyran, den måste jag absolut spara! Vad normal man är med det här att hålla fast vid saker för att man blir nostalgisk.. Min mamma säger hela tiden att det kan vara kul att ha om jag får barn och det måste jag väl hålla med om för mamma hade knappt sparat något sen hon var liten och det saknade jag som liten.. Så sakerna sparas och får stå i förrådet helt enkelt..

Nu ska jag fortsätta i kaoset. När jag är färdigflyttad skall ni få se lite bilder på prylar jag är så nöjd med i lägenheten.. blir lite heminredningsblogg istället för sminkblogg ett tag kanske? ;)

Hoppas att ni alla har det fint i det underbara vädret! Kramar från mig!


Kommentarer
Postat av: Mamma Jessica

Jag hatar verkligen att flytta, men på ett sätt är det faktiskt roligt, och det är att man rensar nåt otroligt mycket bland att skit man har :P

2010-06-03 @ 14:53:16
URL: http://mammajessica.webblogg.se/
Postat av: Marina

Men åhh stackars dig som flyttar, det är verkligen inte roligt! Men det är kul när man väl kommit in, att få ordning och känna att det är lite nytt! Har ju nyligen flyttat själv (slutet av feb), har fortfarande lite kartonger kvar som jag inte vet var jag ska göra av eftersom jag flyttade till mycket mindre. Jag tror jag slängde nästan hela mitt liv i flytten, men det kändes bara skönt!

2010-06-03 @ 22:55:42
URL: http://www.marinamake.blogspot.com
Postat av: Hanna

Vad kul med flytt!!! Kul med eget!! Lycka till! väntar på bilderna!!!

2010-06-22 @ 23:04:56
Postat av: Emma P

Jag förstår hur du har det:) Håller på och flyttar själv nu, och det är så trist med alla flyttkartonger...

2010-06-24 @ 10:20:15
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: marybeth

MJ: Jo, nu i efterhand känns det jätteskönt att ändå ha tagit tag i det och rensat och sett vad man vill spara och inte spara.. men just då var det närapå överväldigande..



Marina: Det var verkligen kämpigt! Det var min första flytt och jag hade ingen aning om att det skulle kännas så tungt.. att jag sedan flyttade bort från mitt barndomshem och från mina föräldrar kändes också lite konstigt.. Jag håller med om känslan att det är skönt att man ändå röjt lite bland saker.. och många gånger kände jag att jag ville bara kasta alla saker istället för det är ju bara saker och gör en ju egentligen inte lyckligare.. Men, nu har jag börjat få ordning och nu känns det bra.. Har du fått någon ordning på kartongerna än? :)



Hanna: Mycket kul! Ska se om jag inte kan få till några bilder sen.. :)



Emma P: Ah, hur har det gått för dig med flytten? :) Det är verkligen inget kul när man inser vad mycket saker man samlat på sig.. men på ett sätt är det positivt också för det fick mig att inse vad mycket saker jag har och att jag kanske inte behöver köpa nytt hela tiden, det skadar ju inte.. åtminstone.. :)

2010-07-16 @ 18:53:19
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0