China Glaze Matte Magic Flat Finish Top Coat

Det där kan man kalla långt namn tycker jag, och ja jag var tvungen att anmärka på det ;)

Äntligen har jag skaffat mig ett matt överlack, hurra! Jag gillar China Glaze och har sett en del swatches och insett att Matte Magic måste bli mitt!

Jag köpte mitt för 99 pix på Kicks, jag hade hela 25 kronors rabatt så det blev lite billigare i alla fall men jag vet att det är mycket billigare att köpa från USA. Det är dock så himla enkelt när man är på Kicks att ta med det i förbifarten... I det här fallet kikade jag faktiskt på China Glaze men såg det inte där och fann det när jag kom fram till kassan, de hade lagt dom i en glasburk där.. Tur att jag köpte något annat så jag såg dom ;)

Matte Magic är i alla fall ett överlack som gör lacket under matt, fatta vad många lack jag kan förändra nu. Skall bli kul! Snyggt är det med.






(bild lånad av Eleven.se)


Kommentarer
Postat av: kerstin

Det verkar vara ett väldigt bra lack! Nu hoppas jag på några fina matt NOTD:s här snart =)

2010-03-06 @ 11:03:50
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com
Postat av: marybeth

Kerstin: Jag hoppas det :D Jag skall göra mitt bästa men NOTD's är inte någon av mina starka sidor.. haha.. :)

2010-03-06 @ 13:24:33
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0