Tub nummer två av Lypsyl overnight intensive repair

Häromdagen tog min Lypsyl overnight intensive repair slut och jag köpte då en ny på en gång, det känns bra att jag efter att ha skrivit recensionen fortfarande känner att det är en produkt jag vill köpa igen för det visar ju att det jag skrev stämmer!

Produkter man gillar använder man ju upp och köper nya av medan dom man tycker är hyfsade eller dåliga glöms bort och man kanske inte ens använder upp dom.. I min värld är alltså bästa betyget att man köper dom om och om igen.

Så, jag rekommenderar det och nu är jag som sagt inne på tub två.

Recensionen hittar ni här om ni tidigare missat den.. :)





Kommentarer
Postat av: Emma P

Jag har också den, men jag gillar den inte alls. Kanske måste ge den en ny chans eftersom du säger att den är bra...

2010-04-10 @ 19:09:33
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: marybeth

Emma P: Jag skulle nog inte använda den dagtid för då tycker jag att den känns lite för mycket som en salva.. men att gegga på en massa när jag ska sova tycker jag funkar bra och det har hållit mina läppar okej.. Finns säkert massor av produkter som gör jobbet bättre men jag gillar att man kan köpa den väldigt billigt på typ Konsum.. okomplicerat och den funkar för mig så.. ingen glamorös produkt direkt dock.. :) Testa kan du ju alltid göra, vad var det som fick dig att ogilla den?

2010-04-11 @ 14:38:02
URL: http://marybeth.blogg.se/
Postat av: Emma P

Jag tycker att den är för torr, den går in i läpparna så totalt och jag gillar liksom att ha en kletig hinna:) Ska ge den en ny chans nu dock...

2010-04-11 @ 21:52:01
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: marybeth

Emma P: Ah, jag förstår vad du menar.. det är nog lite därför jag överdoserar ganska rejält.. det funkar ju bra till natten när man inte skall synas av så värst många människor.. men går inte gärna ut så..

2010-04-13 @ 15:27:54
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0